mgr Kamila Budrewicz – Neurologopeda, Pedagog Specjalny
Certyfikowany Diagnosta ADOS-2, Trener TUS, Certyfikowany Terapeuta Metody Elektrostymulacji
W HelpKids prowadzi usługi w zakresie:
- Diagnoza i Terapia logopedyczna
- Elektrostymulacja
- Diagnoza ADOS-2 i Terapia Dziecka z ASD
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
- Zajęcia Rozwijające Umiejętności Emocjonalno-Społeczne
W latach 2016-2019 ukończyła studia Logopedyczne I stopnia na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. W latach 2019 – 2021 ukończyła studia II stopnia na kierunku Pedagogika Specjalna w specjalności Logopedia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. W latach 2021 – 2023 ukończyła Studia podyplomowe z zakresu Neurologopedii w wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu.
Ukończyła rozmaite kursy i szkolenia poszerzające kompetencje terapeutyczno-diagnostyczne w pracy z dziećmi z różnymi deficytami rozwojowymi:
- Szkolenie z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych
- Szkolenie z zakresu Diagnostyki klinicznej ADOS-2
- Szkolenie z zakresu Innowacyjnych Metod Elektrostymulacji wewnętrznej i zewnętrznej
- Liczne szkolenia z zakresu Terapii Dziecka z ASD
- Liczne szkolenia z zakresu Diagnozy, Terapii i wsparcia osób z zaburzeniami mowy
W swojej pracy kieruje się przede wszystkim dobrem dziecka. Dostosowuje formy i metody działań terapeutycznych do możliwości psychofizycznych i komunikacyjnych swoich pacjentów. Sukces w terapii wiąże z regularną terapią, systematycznymi ćwiczeniami w domu oraz współpracą z rodzicami pacjentów. Stara się stworzyć w swoim gabinecie przestrzeń, do której dzieci chcą wracać i czują się w niej bezpiecznie. Zawsze ćwiczenia logopedyczne przeplata ze wspólną zabawą 😊
mgr Anita Budrewicz – Oligofrenopedagog, Nauczyciel Edukacji Wczesnoszkolnej
Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej, Trener TUS, Specjalista SAS Neuroakustyczny Trening Mózgu
W HelpKids prowadzi usługi w zakresie:
- Diagnoza i Terapia SI
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
- Terapia Dziecka z ASD
- Zajęcia Rozwijające Umiejętności Emocjonalno-Społeczne
- Neuroakustyczny Trening Mózgu (terapia słuchowa)
W roku 2014 uzyskała tytuł zawodowy licencjat, specjalność Oligofrenopedagogika na UWM w Olsztynie. W 2016 roku uzyskała tytuł magistra Edukacji Wczesnoszkolnej na UWM w Olsztynie. Następnie ukończyła podyplomowe studia w zakresie Integracji Sensorycznej w Ateneum w Gdańsku.
Ukończyła rozmaite kursy i szkolenia poszerzające kompetencje terapeutyczno-diagnostyczne w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami rozwojowymi:
- Szkolenie z zakresu Neuroakustycznego Treningu Mózgu(trening słuchowy) oraz przetwarzania słuchowego
- Szkolenie z zakresu Diagnozy i Terapii SI
- Szkolenie z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych
- Liczne szkolenia z zakresu Terapii Dziecka z ASD
W pracy staram się zaopiekować pacjentem w taki sposób, by czuł się swobodnie i bezpiecznie, co przynosi rezultaty w osiągnięciu zaplanowanego celu. Dostosowuję sposób terapii do zaburzeń i umiejętności dziecka. W jasny i przejrzysty sposób wyjaśniam rodzicom skalę problemu. Na pierwszym miejscu stawiam współpracę z rodzicami – bo tylko łącząc siły można osiągnąć rezultaty. 😊
mgr Żaneta Budrewicz – Terapeuta Pedagogiczny, Pedagog Specjalny, Terapeuta i Diagnosta Integracji Sensorycznej
Certyfikowany Diagnosta ADOS-2, Trener TUS, Certyfikowany Diagnosta i Terapeuta Ręki, Certyfikowany Terapeuta Metody Kids’Skills; Terapeuta Sensomotorycznej Terapii Widzenia
W HelpKids prowadzi usługi w zakresie:
- Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej
- Diagnosta i Terapeuta Terapii Ręki
- Diagnoza ADOS-2 i Terapia Dziecka z ASD
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
- Zajęcia Rozwijające Umiejętności Emocjonalno-Społeczne
- Diagnoza i Terapia Pedagogiczna
- Terapia Kids’Skills
- Nauka Czytania Metodą 18 Struktur Wyrazowych oraz Metodą Symultaniczno – Sekwencyjną (Metoda Krakowska)
W latach 2012 – 2015 ukończyła studia Pedagogiczne I stopnia na Uniwersytecie Warmińsko- Mazurskim w Olsztynie. W latach 2015 – 2017 ukończyła studia II stopnia na kierunku Terapia Pedagogiczna i Wspomaganie Rozwoju Dziecka Zdolnego, a w latach 2017 – 2018 ukończyła Studia podyplomowe z zakresu Edukacji i Rehabilitacji Osób Z Niepełnosprawnością Intelektualną na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. W 2019 roku Ukończyła studia podyplomowe uzyskując tytuł Terapeuty i Diagnosty Integracji Sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie.
Ukończyła rozmaite kursy i szkolenia poszerzające kompetencje terapeutyczno-diagnostyczne w pracy z dziećmi z różnymi deficytami rozwojowymi:
- Szkolenie z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych
- Szkolenie z zakresu Diagnostyki klinicznej ADOS-2
- Szkolenie z zakresu Innowacyjnej Metody KIDS' SKILLS – metoda „DAM RADĘ!” i „JESTEM Z CIEBIE DUMNY!”
- Liczne szkolenia z zakresu Terapii Dziecka z ASD
- Szkolenie z zakresu Diagnostyki i Terapii Widzenia
- Liczne szkolenia z zakresu Diagnozy, Terapii i wsparcia osób ze specyficznymi trudnościami w nauce (czytanie i pisanie, zagrożenie dysleksją)
Nawiązanie dobrych relacji, współpracy, zaprzyjaźnienie się z dzieckiem i rodzicem – to dla niej pierwszy i najważniejszy krok w pracy. Pełna energii, empatii, zrozumienia stara się, aby nawet z najmniejszego postępu zbudować w dziecku poczucie wielkiego sukcesu, a z każdej porażki, trudności wyciągnąć jakąś naukę. Od dziecka pasjonatka tańca, wszelkiej aktywności ruchowej, a od kilku lat zdrowego żywienia. Dla niej każda trudność – to nowe wyzwanie, któremu z otwartym umysłem i sercem stawia czoła.
mgr Paulina Sobczak – Psycholog, Pedagog Specjalny
Ukończone szkolenia: III-stopniowa terapia behawioralna dzieci w spektrum autyzmu, Trening Umiejętności Społecznych, Trening Umiejętności Poznawczych, Trening Zastępowania Agresji, Terapia Ręki, Metoda Kids Skills.
W HelpKids prowadzi usługi w zakresie:
- Konsultacje Psychologiczne Dziecka i Rodziny
- Terapię Psychologiczną dziecka
Ukończyła jednolite studia magisterskie na kierunku Psychologia o specjalności kliniczna na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Sopocie. Ponadto jest absolwentką Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, gdzie ukończyła studia podyplomowe na kierunku Psychologia kliniczna.
Z wykształcenia jest także pedagogiem specjalnym, absolwentką studiów magisterskich oraz licencjackich Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na kierunku Pedagogika Specjalna oraz Pedagogika. Na Uniwersytecie w Olsztynie ukończyła także studia podyplomowe na kierunku Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną. Nieustannie doskonali się uczestnicząc w wielu specjalistycznych szkoleniach z obszaru pomocy psychologiczno-pedagogicznej. W niedalekiej przyszłości planuje rozpocząć studia psychoterapeutyczne. Na co dzień pełni funkcje psychologa w placówkach oświatowych, pracując zarówno z dziećmi i młodzieżą.
W swojej pracy kieruje się przede wszystkim empatią, potrzebą rozumienia oraz tolerancji i oczywiście Etyką Zawodową Psychologa. Dostosowuje metody oddziaływań pomocowych do możliwości psychofizycznych podopiecznych. Kluczowym elementem jest także holistyczne podejście do problemu, a więc rozpatrywanie trudności na wielu płaszczyznach, współpraca zarówno z dzieckiem, jak i rodziną.
mgr Marta Kardynał – Fizjoterapeuta
Specjalista w zakresie terapii niemowląt i małych dzieci w oparciu o metodę Vojty. Terapeuta NDT-Bobath, Prechtla.
Od 14 lat zajmuje się rehabilitacją ruchową dzieci. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi, z zespołami genetycznymi i metabolicznymi.